my little place

Monday, November 6

新朋友~~~~重PO (3/11)


3/11約左朋友去睇死亡筆記2, 雖然1未睇過, 不過都可以好投入, 完全吾覺得悶…套戲OK, 不過就覺得L可惜D,因爲會死……散場後打電話比之前幫我地訂飛的GLORIA位置, 因爲還沒有睡意, 又WEEKEND, 個心有D野…一不做二不休, GLORIA同CARLOS系維園的巴西燒烤處HEE梗, 我同DAISY馬上過去加入話團…..雖然呢個CARLOS先生出現系GLORIA的話題及BLOG都無數次, 昨晚都系第一次見面……不過巨好TALKATIVE, 完全無陌生或吾自在既感覺, 令我呢個本來就必哩八拉既八婆都覺得”相逢恨晚”……..終於,間餐廳就仿佛系我地四件包場甘, 完全無理會到隔離左右既客人, 高談闊論到自己都覺得有D過分….中間夾雜左好多題材, 有廣告(當然我插吾口拉), 護膚品, 衫拉, 些拉…..咩都有D, 還贈送零星既粗口幾句…..夜晚自助餐$68+$38(任飲紅酒), 食物OK, 我地志不在吃, 支HOUSEWINE還可以入口, 粗略估計我地應該飲左人地3枝到….嘿……人家12:30關門大吉, 我地夾硬坐到1點都吾捨得起身…..滔滔不絕地噴口水…..可惜時間太短, 相約下個星期二去食四川菜, 再來過…….

4 Comments:

At 7:39 PM , Blogger Gloria said...

你地兩個都咁多嗲,當然容易熟啦。

死亡筆記2個結局,跟原著得黎又有個twist,估唔都L會係咁死。

 
At 12:19 AM , Blogger Salad said...

無人陪我睇死亡筆記2~~~~

 
At 12:24 AM , Blogger Gloria said...

快睇啦,我驚會忍唔住爆左個結局你聽。

 
At 12:48 AM , Blogger Verdi said...

我最 like 同 dee 又煙又酒嘅人去 hea 嘅啦. 爛ロ有 fun 加o潻 ar.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home