my little place

Wednesday, October 25

溝通

我有個朋友叫GLORIA, 平時我同巨一齊出現既場合就一定无冷場,
平時既巨好TOUGH好理性好有邏輯下,成日叫自己馬甩同叔叔,查實根本就系好細心既女人一名,
但呢兩日巨又差點嚇曾大家: 古吾到巨竟然可以系忍無可忍的情況下叫媽媽:食屎拉,好无?(请留意語氣應該是平和的).....
其實事情並不是甘表面化地對媽媽不禮貌, 事實上系有好多老人家真的不太"識趣",
喜歡以老賣老....包括我老媽....
平時想請巨出去吃餐飯, 基本上要好似跪下求巨一樣, 她的理由系:吾想我晒錢.
但一餐飯又吃得幾多錢, 對我來講, 呢個只不過系兩女陪伴溝通的一種方式, 不在於錢的問題,
OK, 就算果餐飯的錢慳落來, 但我都一樣會用系第二度...事實上並沒有慳到錢....
相反好好地BOOK晒台, 買晒巨中意既禮物, 結果換來的多數系一頓數落....表面上睇, 巨并吾欣賞我呢種"孝心"....
不過, 再想深一層, 其實巨既出發點都系為我好, 如果我要攪對抗, 大家一定你一言我一語對抗到底,
我嘗試儘量遷就, 只不過, 我都需要她的諒解和支持, 工作的辛勞同壓力, 真的想用另一種方法跟自己最親的人去舒緩, 呢兩年我第關係比以前好了很多, 因為我學懂好好忍耐同接受媽媽的傳統思想, 因為只有一方遷就先會有和諧的氣氛, 我希望自己做得到, 也都希望媽媽可以體諒同了解, 很多事情並不是老年人的專利, 學懂互相尊重先系最重要的.

5 Comments:

At 10:02 AM , Blogger Gloria said...

如果出開黎商業社會做開野既阿媽還好,起碼懂人情世故。一d退左休好耐既,甚至教開書既最死,一言堂,完全唔理人感受。

 
At 12:36 PM , Blogger 亞貓 said...

我的奶奶都有讀過下書, 現在都有做野的(商業社會)啦, 但仍然好難跟她溝通, 有時真的怕了她, 不過我們做仔女的總要孝心, 只希望老人家明白我們的心意就好了

 
At 11:36 PM , Blogger Connie said...

退左休好耐既,甚至教開書既最死....My parents are retired teachers. The worst combination....時時唔理人感受+ very very stubborn.

 
At 10:03 PM , Blogger Gloria said...

有時自己真係唔會覺溝通出問題,其實自己都有好大成因。家人的確唔駛太過客氣,但都唔可以唔理人感受架。

 
At 2:19 AM , Blogger Christina said...

我認為而家同家人溝通一定要互相體諒,講一句說話都要諗諗對方o既咁受。雖然有時係好難忍受,不過,我會成日記住"退一步海闊天空"呢佢名言,真係可以減少好多次幾乎發生o既磨擦呀。
對仔女就好似朋友咁,我從來唔會"噸"起阿媽款,同佢o地有傾有講至得o架。總之,要做個明白事理o既長輩啦。

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home