my little place

Sunday, October 8

白頭髮!!!


昨天起身的早,因為要陪表妹去深圳按摩.....
照約定, 她于上水車站等我的那架羅湖的火車....半個小時後, 表妹上車了....我坐著,她站著, 正在談論些話....突然,聽到她很大聲的叫到: 表姊, 你有白頭髮阿, 我見到有三條阿!!! 當堂將正在高談擴論的我停止對話, "O"型嘴甘對住正在用手逐條數我白髮的表妹.....於是,整個車卡的人同時望向我這邊......表妹似乎不亦樂乎:1條2條3條的數梗.......我愕然:哪有那麼多條阿, 我從來都沒有白頭髮的哦...一下子出了那麼多條????不要嚇我......"有阿,你看, 我見到表面的已有三條,下面還有呢....."
夠了,表妹, 不要再告訴我了, 我知道了.....在我喝止下, 她終於不再用手指指住我那帶有白髮的頭!!
真的....有點打擊, 我從來沒有想過自己會在這個年紀已經滿頭白髮,.....突然聽到了, 別人看到了, 自己心理真不好受......
表妹後來的一句, 簡直系明燈: 唉, 表姊, 你以前都沒有白髮,一定係呢份工作拉, 一年嘖, 已經有甘多白髮了......何苦....!!!
比D時間我, 表妹, 我會愛惜自己的, 工作故之然辛苦, 但如果情況更惡劣的話, 我是會將自己擺在第一位的,放心.....

7 Comments:

At 1:54 PM , Blogger Gloria said...

言生29"高齡"都有白髮啦,唔係新鮮事。

再多d咪做白色highlight囉,型呀。

 
At 2:08 PM , Blogger 阿二 said...

我從來都吾知道自己有甘多白髮,
我是那種並不能接受自己有的人,
起碼暫時來講吾得咯....
自己見到好地地,比人第見到,
真有點....
真係可以當HIGHTLIGHT就好了..

 
At 2:12 PM , Blogger Gloria said...

既來之,則安之啦。

 
At 5:20 PM , Blogger Wheati said...

其實我都有白頭髮,所以先走去做color咋…你都唔好受咁大打擊囉…

 
At 12:31 AM , Blogger vanannie said...

好少事咋,唔駛擔心喎~~~

 
At 1:37 AM , Blogger Connie said...

I totally understand how you feel....I start having grey hair a year ago.....It really bothers me too.

 
At 9:50 AM , Blogger 阿二 said...

ANNIE,我吾觉得系小事咯,
以我家族来讲,连我爸爸而家60几岁人都无白头发,我应该吾会太早有咯,
而且一来就好多,我系一个贪靓又注重仪表既人,所以觉得并不小事咯..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home