my little place

Tuesday, October 10

Lindt & la Maison Chocolate


公司今年生意做到发癫, 最近又有新牌子, 由做开的REFER过来, 今次特别D, 系CHOCOLATE牌子: LINDT 及法国牌子: LA MAISON.
话说LINDT香港的老板有意系香港发展开新铺, 本来约左系6号星期五, 不过客人记错时间开会,系甘于29/9CALL我老板问点解未到,惨在老板正在OVERSEA出差....于是搅一大轮后,巨终于知道自己记错日子, 吁.....系甘打电话来SAY SORRY......我梗系趁机拉, 我话要朱古力咯, 结果就......
前几天老板跟LINDT的会面, 回来后罗来接近10盒(我要的是注明的DARK ONE)说是给我们吃的朱古力....一时之间令原本沉郁的OFFICE一下子有了点生气....大家七嘴八舌地又吃又谈, 终于"浪费"了珍贵的15分钟后,一切又回复平静.....不过偶尔调剂一下, 真的可以舒缓公司繁忙而抑郁的气氛...工作繁重之余,还有一个字永远缠绕着大家: 乱!
嘿嘿, 希望可以做得成, 起码CHOCOLATE系能够令人开心起来的东西, 至少对我来讲,百试百灵, 朱古力狂热份子就系我.....

4 Comments:

At 4:58 PM , Blogger 亞貓 said...

好開心呀, 有朱古力作精神食量....雖然你的工作較辛苦, 但有朝氣哦.....

 
At 6:06 PM , Blogger 阿二 said...

都系既...呢度虽然辛苦,但有样野好,
就系还算比较自由的咯,
好过好多公司样样都要讲规矩讲到足,
明白既,每间公司都有好有吾好既...
多得大家成日听我呻...
我已经封左自己为:
超"烦"一族.

 
At 10:22 PM , Blogger Gloria said...

點解呢影d相咁王家偉feel既?

我今日下午都好厭悶地隊左包dark既麥提沙。

 
At 3:09 PM , Blogger 阿二 said...

因为光线问题,同我部手机的素质问题咯...
将就下将就下...
呵..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home