my little place

Thursday, November 2

无知无理的客人-純粹發洩的一篇

話說公司最近做左隻新牌子的FIXTURES(furnitures), 批貨系去馬來西亞的...上個禮拜放假前已經全部出晒貨, 唸住終於可以放返個安樂既假期,點知道....
琴日一返到公司一開電腦, 見到個客既EMAIL雪花甘飛入來, 心當堂涼左一大截, 因為一定无好野!
上個禮拜出貨前已經比巨玩到一鍋泡....古唔到戲肉系呢兩日!
10月21號: 原定計畫出貨的日子, 但系20號晚10點幾收到EMAIL, 取消, 日期再定, 於是乎, 我同FORWARDER立即截停已經上梗shenzhen同肇慶去羅貨的運輸車, 終於比個運輸問候左一輪阿媽同家人...
10月24號: 本來一起出貨變成了分兩日過去, 唔知道原因....本來23號準備好晒既文件全部作廢, 又要從頭再打, 最羅命要我幫巨將COST減到最低,因為KL稅收利害哦, 將原本70幾萬貨, 夾硬減到唔夠10萬.....便有人相信有甘便宜既高級家具(昏倒~~~), 好,我改......而加話要分開走, 我即時死狗, 再加O型嘴: 因為一個ITEM并不是PACK系一個大木箱, 縱所週知, 重型家具一定要分件包裝, 去到當地組裝的....而加話要分開打INVOICE, 某部分已經走左, 其他部分後走的我點打價錢! 好, 我又都幫你改(硬住頭皮計返條數).....
10月26日: 終於出埋最後一個40"貨櫃....安心等放假
10月31日: 收到賤人指示(根本就无理要求), 要我將PACKING LIST上既箱頭數量更改到同INVOICE一樣的數量!!!!原因系怕果便海關見到箱頭數量唔MATCH發票的數量會加重稅或甚至開箱檢查.....夠白痴的, INVOICE只是貨物的物價, 關乜箱頭數量事....我甚至可以系一個ITEM分開10個箱都得, 根本就毫無關係的.....而且貨物已經系海上,我又點可能更改出貨數量, 到時清唔到關既一定系巨,因為數量唔岩.....
終於我忍唔住, 將成個FILE掉系地上......唔得, 癲硬了我......由年頭忍呢個八婆忍到呢家,受夠了你白痴及超乎常人既无理要求(太多不能盡錄)....又要入好貨,又唔想比稅.....縮數唸到盡;
實在難以想像為何有D人自己吾熟果行, 卻又要偏偏來指點你, 同巨解釋一大倫, 都系當你放屁.....講乜以前系大公司(LV, GUCCI)做高級行政人員,連普通SENSE都唔曉....該煨咯!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home