my little place

Monday, September 7

又敗家!

話說上個月某晚約左朋友食飯,未夠鐘腳痕痕走去利園商場,又身痕痕地走入左chanel店鋪內,跟住又口痕痕話要試classic flip。。。結果唔夠15分鐘就手痕痕敗左家了,仲要系破自己記錄系最短時間內敗最多的一次(唔計買首飾坐成粒鐘果D呀)。。。



嘿嘿,唔記得攞走張雪梨紙添

買單時肉都赤埋!!!唉,鬼叫自己中意(前兩年唔捨得買,結果而家要比多既幾千銀,悔恨!!),無辦法,唯有呢幾個月慳D使咯(唔系食谷種,系要使少好多無謂錢就真,大啦啦幾皮野,唔慳點得呢又)。

認真敗家~~~(有D內疚)!

4 Comments:

At 10:19 PM , Blogger Gloria said...

露姐都前排日日用,不過個款太女人,有點老氣,恕唔識欣賞啦。買首005或011更保值啦。

 
At 12:05 AM , Blogger Connie said...

使錢呢家野真系各有所好, I would rather use the $$ 去炒張 Rain's concert ticket.....1st row, wa ha ha!!!

 
At 9:36 AM , Blogger 阿二 said...

四,其實各款唔系老餅架,系好classic款,我細個都有個,但自己唔知原來系好野,丟左比人啦;而家咪後悔又要貴到死買番個咯。我同你都唔同style,我地覺得靚既野你未必中意,呢個手袋好女性化,更加唔系你果皮咯。股票?我都唔識欣賞咯,哈。
Connie,你都算系投其所好呀,比我都會,如果好中意大東某D野既話。
正所謂,家家有求。

 
At 9:01 PM , Anonymous Anonymous said...

自慰套,真愛密碼,
自慰套,自慰器,自慰套,情趣,充氣娃娃,
性感丁字褲,AV,按摩棒,電動按摩棒,情趣按摩棒,
角色扮演,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,飛機杯,

按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,G點,
潤滑液,
SM,情趣內衣,內衣,性感內衣,情趣用品,情趣,

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home