my little place

Monday, June 29

危機加重中

老闆開始越來越癲,日日拍臺拍蹬破口大罵,電話又來比佢錠爛!

好笑既系,兩個老闆竟然近期掉轉來發脾氣,本來燥底果個而家越來越講“道理”, 本來好講道理講“人情味”的一個就變得蠻不講理,理橫折曲,只要系客有少少投訴就認定一定系我地公司D人做錯,問都唔使問就柄!!
有時候見到D同事真系被鬧到O曬嘴,但邊個會同老闆拗呀,咪佢想點就點咯;但事實系佢就越來越誇張,可能系因為生意唔好對公司影響越來越大,佢脾氣越來越差,少少事仲燥過我。。。唉,老實講,如果佢系咁,公司D夥計會好擔心壓力會更大。。。唔知佢知唔知呢,雖然我地都明白佢系擔心公司而引致

唉,勁DOWN既心情,唯有睇多幾次JIRO咯,見到佢起碼開心一半。。。
希望陰霾快些過去,好運再次降臨我身上。

大家努力努力~~~

1 Comments:

At 12:49 AM , Blogger Connie said...

我都會好好努力, 希望我d陰霾都會快些過去. Fighting!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home