my little place

Thursday, August 6

買樓?O曬嘴

今日下晝老闆突然叫我同另外兩個同事入房,以為有咩大件事要宣佈,點知,一坐低佢就話:我呢想到D新野就算經濟唔好都可以大家KEEP住有野做(唔通佢覺得我地個個都好得閑??),就系:我睇好下半年的地產,所以有個方案,于其而家咁辛苦去搵客,不如自己做D野 - 你地開始幫我留意下公司附近各區的大型屋宇市場,有好價位既就幫我買落來,我地自己翻新(我地老本行)然後好價賣或者租出去,有D唐樓都好有發展潛力,我好多朋友做呢行而家都咁做,生意仲唔錯添。。。。。

我地即時O曬嘴,幫公司買樓投資??我地??喂,我來做秘書嘖人地來做會計嘖哦,要留意個市仲要出去睇樓,仲要格價,更恐怖既系來緊幾個月都要比D地產佬奪命追魂CALL騷擾。。。。
咩叫入市好價?咩又叫好價去放呢;買錯放錯賺唔到錢又會點??你古買顆菜咁簡單,唔啱就可以丟左佢呀???
仲要我地去做research, 做presentation比佢,邊區屋宇邊個座向單位最賣得,買賣價錢有幾多Percentage上落。。。我的媽呀!
點解唔直頭叫地產佬去做,話曬人地都系專業。。。。靠我地?唔系掛。。。玩咁大?!

經濟唔好d老闆真系乜都想得出,好得人驚,再咁落去,我系咪要出去企街搵客呢?正所謂幾十歲人做咯咯都無客,做媽媽生都無人要啦。。。唉。。。。份工真系越來越難撈,我都唔知自己捱得幾耐。。。。!!!

7 Comments:

At 1:22 AM , Blogger Connie said...

做research + 睇樓+ 格價? I am doing similar thing wor....but the flats in HK are so expensive!

 
At 9:37 AM , Blogger 阿二 said...

佢話400零萬玩得過,對佢來講呢D系屬於玩既樓掛。。。我真系想小,咁既天氣要我周圍騰,唔好玩啦,一日發10次脾氣都似。
你做自己野定公司野先?我自己野就緊系無咩意見啦。。。但無啦啦要幫公司睇。。唉。

 
At 11:18 PM , Blogger Connie said...

系自己野. I am considering buying my own flat :)

 
At 11:25 PM , Blogger 阿二 said...

我覺得如果有能力,最好而家買樓了啦。
幫人交租好唔抵。

 
At 12:24 AM , Blogger Gloria said...

其實家陣樓市升番唔少,不過如果長期租樓,出得到手期自己買好過,慳左住得黎長遠唔升都保到值。

 
At 1:05 AM , Blogger Connie said...

I have started to go 睇樓 on the weekends. Will consider buying if I come across a suitable one....but "eyes are high, hands are low".....not easy to find one that I really like, but affordable at the same time. Looks like I will continue to boil "rice-less porridge" for the time being :(

 
At 11:54 PM , Blogger Gloria said...

Go for大型屋苑啦,保值d。

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home