my little place

Thursday, June 18

危機!

去年底的金融風暴,好多公司都喊曬口話影響好大,裁員倒閉乜都有。

當時我地公司岩接左好多09年上半年的PROJECTS,直到上個月尾都系忙忙忙。。。不過危機似乎慢慢出現,本來應該系今年上半年就落定下半年ORDER既客戶,而加都勒緊褲頭唔肯放水了,致使到6月份都無咩似樣既工程系手。。。開始覺得很重的火藥味。

老闆們因為未有大單而鬱鬱寡歡,少少事就拍台拍凳大鬧同事或師傅。。。心情可以瞭解,公司無大單番,開支仍然甘多,人工雜費,呢樣果樣,又真系令人擔心。
雖然我好清楚,其實我地公司財政好穩健,因為甘多年都從來沒有同銀行借過錢做生意(厲害),老本都有不少既,講得唔好聽,就算下半年一單生意都無,仍然問題不太大;但一間公司點可以突然一下接少甘多大工程(講梗系起碼150-300萬左右一張,以前每年起碼20-30單,而家得果5-6單都無),影響話無你都唔信啦;前兩年接單接到手軟,廠同師傅都根本做唔切,仲衰到要揀客來做,唔系超級大牌子都過主;而加。。。一個小小既客,老闆都懶緊張地要我地跟到貼一貼,一個唔覺意服侍得唔好又話無左個客,唔好話我白鴿眼,有D大概五十萬樓下既客以前我根本不放在眼內,而加。。唉。。。

到左6月份,壓力同危機越來越明顯,真正開始擔心公司的生意前景了。。。不過我地公司唔會炒人,呢個可能系傳統,兩個始終系有人情味的老闆,容忍度都好高。。。講真,他們真的算不錯了(雖然我平時都會呻)。

甘既時世,無咩要求,只求工作安定,收入穩定,希望來梗下半年會有新機。
大家一齊努力!!
Fighting!!!!

4 Comments:

At 4:30 PM , Blogger Gloria said...

今年大家都勒緊褲頭,無乜邊個行業唔suffer。大家唯有鬥長命啦。

 
At 6:53 PM , Blogger 阿二 said...

系咯,踏入6月份,好明顯;
我而加都要积极KEEP客。
唉。

 
At 12:43 AM , Blogger Connie said...

大家都要add oil ah! A za a za fighting!!

 
At 8:21 PM , Blogger 亞貓 said...

提起精神呀, 朋友

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home