my little place

Monday, November 13

粢飯當消夜

昨晚由深圳返來, 火車去到沙田站時, 突然覺得好餓, 好想去吃甜品, 奈何果時已經系晚上11點了, 都應該無人同我去癲!
打左個電話問阿四, 老銅邊度有得吃糖水, 四叫我去登龍街既”糖人街”望下有乜好野…..轉上巴士後改變主意毅然系銅記落車, 直奔渣甸街24小時上海點心店,買左個想吃好耐既又成日都懶忙都無去買既甜粢飯(剛好最後一個), 哇,羅上手, 熱辣辣, 正!
返到屋企已是11點幾, 第一時間除左對BOOT, 狂吞獵物……講真夜麻麻要食曬一整個粢飯確實很滯, 但事實系我又真系嚼曬, 好佩服自己甘察得…自己都驚訝, 再系甘食法,未到冬天已經臃腫難分了!!!
哎, 算罷拉, Carmen Ting, 吃得是福嘛…..
想那麽多幹嘛?!
人生不就是吃,喝,拉,撒,睡嘛…….(學阿四話齋)誰怕誰!

5 Comments:

At 9:58 PM , Blogger Gloria said...

真係比你嚇親。平時食茨飯都已經好很飽,更何況係當宵夜?

冬天仲未到喎,你都係留返d quota好!

 
At 10:38 AM , Blogger 阿二 said...

我自己都惊梗QUOTA超支得梗要...
冬天我最容易肥,成个人圆晒真系好死难睇;
惟有克制下咯,
你呀,日日系甘吃又加消夜,
小心死得快过我呀;
饱米饱咯,总要加个"很"字加强语气甘,
死野呀

 
At 2:45 PM , Blogger Gloria said...

個"很"字係形容一個粗口發音架,傻婆!!

 
At 1:24 PM , Blogger 阿二 said...

我米就系话你做乜要加强语气咯...
总叫我傻婆....
想当日我讲个"很"字时,你总讲梗ABCD拉..
哈......

 
At 2:16 AM , Blogger Salad said...

我都好喜歡粢飯

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home